Preinscripció de Batxillerat: publicació de la llista d’alumnes assignats

El proper dia 27 de maig comença el termini de preinscripció al Batxillerat. Serà un procés totalment telemàtic. La preinscripció és el tràmit que cal fer per poder accedir a un centre sufragat amb fons públics. Els alumnes admesos han de formalitzar la matrícula en les dates establertes al calendari.

Us facilitem el calendari de la preinscripció, una presentació explicativa del batxillerat i l’enllaç a la realització dels tràmits – Preinscripció al batxillerat.

Presentació de Batxillerat

Calendari Preinscripció Batxillerat curs 2020-2021 Calendari cita prèvia

21 de maig de 2020 Oferta inicial de places escolars.
Del 27 de maig al 3 de juny de 2020, ambdós inclosos Presentació de sol·licituds.
Fins al 4 de juny de 2020 Presentació de documentació.
15 de juny de 2020 Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
del 16 al 18 de juny de 2020 Presentació de reclamacions.
22 de juny de 2020 Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
23 de juny de 2020, a les 11 hores Sorteig del número de desempat.
26 de juny de 2020 Llista ordenada definitiva.
7 de juliol de 2020 Oferta final de places escolars.

Matrícula

Del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos Alumnes preinscrits amb plaça assignada.
Del 8 al 14 de juliol de 2020 Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre.
Del 7 al 10 de setembre de 2020 Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre.

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

Alumnes de Batxillerat de l´Institut Verdaguer