Mostra i exhibició molt dolça de projectes de final de curs

El dia 20 de juny l’Institut va acollir pares, alumnes i professors del centre. Una jornada de tarda molt estiuenca a les portes de la revetlla de Sant Joan ens va aplegar per visitar els projectes dels nostres alumnes de final de curs.

Un recorregut per la biblioteca ens va encaminar a veure l’art dels creadors en residència, els projectes interactius, les narracions de les les històries del cel, els projectes de nutrició i hàbits saludables, la fusteria dels tallers de tecnologia, la maqueta dels poblats ibèrics, un reportatge fotogràfic sobre la visita dels estudiants polonesos…

En fi, un devessall d’art popular, interactiu i creatiu de museu de tots i per a tots, de joves que ara comencen i van donant els seus fruits. Tot va anar acompanyat d’un berenar de coca de Sant Joan per endolcir encara més la trobada. Coca de llardons, de crema i de fruita dolça de rerefons.

Que tingueu una bona entrada d’estiu!!!