Què fem? Recomanacions culturals

Bon dia i benvinguts una setmana més a la secció de recomanació de La Benvista. Continuem recomanant-vos com sempre, un llibre, una pel·lícula i una sèrie. Un cop més us fem saber que intentem pensar sempre obres poc usuals i que puguin ser del vostre interès.

Comencem amb el llibre escollit d’aquesta setmana. Es tracta de Las dos caras de Kai, d’Estelle Maskame.

Las dos caras de Kai - Estelle Maskame | Planeta de LibrosVanessa Murphy és una noia que sempre fa el que vol: no creu en relacions serioses, i no està disposada a que li facin mal. Així que quan Harrison Boyd té en les seves mans un vídeo íntim d’ella que posa la vida de Vanessa cap per avall, ella no dubta en buscar represàlies.

Hem escollit aquest llibre per què tracta temes i situacions que segueixen passant a dia d’avui i no hi som del tot conscients.

Us agradarà molt.

Continuem amb la pel·lícula seleccionada d’avui. Parlem d’El juicio de los 7 de Chicago, d’Aaron Sorkin.

El juicio de los 7 de Chicago', un alegato contra la injusticia - CULTURA - Doblecheck - El mitjà dels estudiants de Comunicació de UIC Barcelona

Al 1969, el govern federal va acusar a set persones de conspiració i es van produir protestes en la Convenció Nacional Demòcrata de 1968 a Chicago. Creiem que us pot agradar molt, ja que té una trama molt interessant i els temes que es tracten són impactants. Trobareu aquesta pel·lícula disponible a Netflix i a Movistar +.

Animeu-vos a veure-la!

Finalitzem la secció d’avui amb la sèrie Madres. Amor y vida.

Telecinco lanza 'Madres. Amor y vida' y Antena 3 responde con 'Mujer' - Fuera de Series

Tracta les històries d’un grup de mares preocupades per la salut dels seus fills i dels professionals que els tracten en l’àrea de pediatria d’un hospital. Aquesta sèrie fa posar la pell de gallina. Tracta molt bé diferents temes que succeeixen diàriament i els hi dóna una gran visibilitat que tothom hauria de veure. La recomanem totalment. Encara no la trobareu disponible a Netflix, de moment només la podreu veure a Amazon Prime Video.

Esperem que les recomanacions hagin sigut del vostre interès. Fins la propera setmana!

Mar Aroca