Què fem? Recomanacions culturals

Bon dia i benvinguts un divendres més a la secció de recomanació de la Benvista. Continuem amb la dinàmica de recomanar-vos un llibre, una pel·lícula i una sèrie. Com ja sabeu, intentem recomanar obres poc usuals perquè tingueu més contingut per llegir o veure. Comencem!

El llibre seleccionat per recomanar-vos avui és Amor i no, d’Alba Dalmau.

Ebook AMOR I NO EBOOK de ALBA DALMAU VIURE | Casa del LibroUna relació poc convencional que qüestiona els tòpics de l’amor. Una parella jove que se separa. S’havien conegut a Roma i allà havien viscut la seva història d’amor, que ara acaba. O potser no. Hem escollit aquest llibre perquè té una trama molt interessant i pot agradar molt a qui li agradin les històries romàntiques d’aquestes que mai saps el que pot passar. Enganxa molt, us animem a llegir-lo!

Continuem amb la pel·lícula escollida, es tracta de El vínculo,de Domenico de Fuedis. Una dona va a  visitar a la família del seu promès i experimenta una sèrie d’estranys esdeveniments. S’enfronta a una maledicció que té la intenció de destruir a la seva filla. És una pel·lícula amb molt misteri i molt interessant si us agrada aquest tipus de gènere. La podeu trobar a Netflix.

El vínculo: viejos ritos malignos del sur de Italia llegan a Netflix

Finalitzem aquest apartat de la revista amb la sèrie seleccionada de la setmana, es tracta de Outer Banks. Una sèrie d’acció, misteri i drama adolescent que enganxa moltíssim.

Crítica: 'Outer Banks', malas decisiones que ya hemos visto antes - MEW Magazine

Un grup d’amics investiga la desaparició del pare d’un dels integrants, que rarament, va sortir en vaixell en plena tempesta i porta nou mesos desaparegut. Si us agraden les sèries d’acció i aventura, aquesta és la vostra. A què espereu? Us encantarà! També la podeu trobar a Netflix.

Fins aquí la recomanació de la setmana, tornarem la següent amb més recomanacions. Bon cap de setmana!

Autora: Mar Aroca