Què fem? Recomanacions culturals

Bon dia a tothom i benvinguts a la secció de recomanacions culturals de La Benvista. A causa de l’interès que va tenir la passada recomanació, creiem que podem continuar amb la mateixa dinàmica. Així doncs, hem decidit recomanar-vos cada setmana un llibre, una pel·lícula i una sèrie, tot i que anirem variant cada determinat temps la temàtica d’aquesta secció. Com ja sabeu, aquí us recomanem diferents opcions que creiem que poden interessar-vos i que poden coincidir amb els vostres gustos, ja que aquí ens trobem majoritàriament els adolescents.

Comencem aquest apartat de la Benvista amb un llibre que pensem que pot agradar-vos molt. Es tracta d’Una bondat complicada de Miriam Toews. La Noemí Nickel té setze anys i viu en una comunitat menonita de Canadà, una petita ciutat anomenada East Village on les normes religioses són cada vegada més estrictes per evitar la contaminació del món exterior i on ni tan sols arriben els trens. Hem escollit aquest llibre perquè té una trama que enganxa i et fa aprofundir completament a cada sentiment de la protagonista.

Cielo de medianoche, de George Clooney, és la pel·lícula d’aquesta setmana. Augustine, un científic solitari que es troba a l’Àrtic tracta de contactar amb una nau espacial que intenta tornar a La Terra després que es produeixi una misteriosa catàstrofe global. Us recomanem aquesta pel·lícula d’aquest gran director de cine perquè és molt emocionant i entretinguda. Està disponible a Netflix. Us animem a veure-la!

La sèrie que us recomanem aquesta setmana és Blood & Water. Després de creuar-se en una festa, una adolescent de Ciutat del Cabo decideix esbrinar si una estrella de natació d’una escola privada és la seva germana, que va ser segrestada al néixer. Ha sigut l’escollida de la setmana perquè considerem que als joves ens encanten aquest tipus de sèries, amb un drama profund i interessant.

Què dieu? La veureu?

Fins aquí la recomanació de la setmana. Esperem que us siguin recomanacions útils i interessants. Per molt més, torneu aviat! Bona setmana.

Mar Aroca