PodBook, un podcast de llibres

A l’optativa de periodisme de 1r de batxillerat no només es fan articles, reportatges i cròniques. Per això, des de fa unes setmanes s’estan gestant diversos continguts auditius; els podcasts. Els alumnes, per grups, han anat gravant i editant podcasts de temes totalment variats. Hi ha podcasts d’esport, cinema, lluites socials i molts més. Els podcasts seran publicats tan aviat com s’acabi d’editar l’àudio. Aquesta setmana, per exemple, s’estrena PodBook, un podcast on es parla de la lectura. La Sarah Villar, la Judith Villar, l’Alexandra Milosevic, la Sidra Safar i l’Oleguer Arola parlen de novetats literàries, lectura per a no lectors, tecnologies de la lectura, llibres portats a la pantalla gran i de literatura clàssica.

El pot escoltar tothom, sigui o no un gran lector. Per escoltar-lo és tan fàcil com pitjar en aquest enllaç: https://go.ivoox.com/rf/86644693

En les pròximes setmanes s’aniran publicant més continguts d’altres temes, però fins llavors, hem d’esperar.