La Benvista s’ofereix com una eina útil per a tota la comunitat del Benaprès

Fa uns mesos, els alumnes de l’optativa de Periodisme (primer de batxillerat) vam iniciar el projecte de reprendre la revista que ja hi havia al centre. El primer que vam fer va ser canviar-ne el nom per visualitzar millor el canvi d’etapa. Després d’un procés participatiu intern, I tu què dius? va passar a ser l’actual La Benvista.

Des de La Benvista volem que els nostres lectors participin i siguin el major actiu de la revista. Per aquest motiu, si qualsevol persona de la comunitat del nostre institut vol donar a conèixer algun projecte, des d’aquesta revista ens oferim per donar-li la millor cobertura informativa, ja sigui en format de notícia, entrevista, reportatge, crònica o el que s’adapti millor a cada situació.

Us facilitem el nostre correu electrònic, labenvista@iessitges.cat, perquè contacteu amb nosaltres per transmetre’ns què voleu comunicar i ens comprometem a donar-li forma. En conclusió, La Benvista està a disposició de tots vosaltres, professorat, alumnat i qualsevol persona que treballi al centre. No dubteu en enviar-nos qualsevol tema interessant que vulgueu transmetre a altres lectors.

Autors: Ramon Vicente, Maür Vazquez