Entrevista a l’Atika Chehairi, amb motiu de la setmana de les llengües

Coincidint amb la setmana de les llengües, des de la Benvista hem dut a terme una sèrie d’entrevistes a alumnes del centre que a casa utilitzen llengües dissemblants al català i castellà i, a més, fa relativament poc que s’han incorporat a l’institut.

Hem tingut l’oportunitat d’entrevistar a l’Atika Chehairi, que ens ha parlat sobre la seva experiència i com està portant aquest canvi en la seva vida i, a la vegada, ens ha proporcionat algun consell per a les persones que en un futur hagin de sotmetre’s a algun tipus de situació com la seva. Aquesta s’ha dut a terme en diferents llengües (català, francès, anglès, català i castellà) per reflectir les seves qualitats lingüístiques i també com a homenatge a aquesta setmana. Podeu escoltar l’entrevista clicant en aquest enllaç.

Des de la redacció de la Benvista donem les gràcies a l’Atika per la seva participació i desitgem que gaudeixi del nostre centre i de les companyies!

Entrevistadors: Marina Pérez, Clàudia Soto, Guillem Casañola, Karen Idema i Nil Huete

Edició: Guillem Casañola

Redacció: Karen Idema, Marina Pérez i Clàudia Soto