Vaga a l’ensenyament públic contra la sentència del 25%

Famílies i alumnat,

Demà dimecres 23 de març hi ha convocada un vaga a l’ensenyament públic. L’objectiu d’aquesta vaga és manifestar-se en contra de la sentència del 25% de l’ensenyament en castellà. Aquesta vaga està convocada pels d’estudiants.

Els representants de l’alumnat han complert amb tots els tràmits perquè el centre autoritzi la vaga. L’alumnat que no assisteixi a classe, sigui del nivell que sigui, tindran una falta d’assistència. Aquesta podrà ser justificada sempre i quan l’alumne lliure una justificació per part de la família al seu professorat tutor en un període màxim de 48 hores lectives a la vaga.

Us recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen dret a vaga.

Atentament,

La direcció.