The Wow factor

Des de segon de Gestió d’allotjaments turístics, l’alumnat treballa per preparar-se per al món laboral. En el marc del programa GEP, les alumnes Olga, Thais (a la fotografia) i Daniela van fer una presentació dins del mòdul del departament de pisos sobre l’efecte “Wow”.

Què és l’efecte “Wow”? Es tracta de superar les expectatives dels clients amb detalls que impactin de forma positiva en l’experiència als hotels. Les alumnes van fer una tasca de recerca sobre diferents exemples d’experiències “Wow” als hotels, incloent alguna experiència pròpia que havien viscut elles mateixes. Evidentment, tot ho van fer en anglès, incloent-hi la presentació. Molt bona feina, noies!