Sant Jordi s’acosta

S’acosta Sant Jordi, i aquest any esperem poder tornar a organitzar una diada com les d’abans de la pandèmia. Properament a les tutories es comentarà l’organització de la diada però us avancem quins són els concursos que s’han convocat.

Animeu-vos a participar-hi, que qui guanyi tindrà premi assegurat: des d’una entrada a Portaventura per a la sortida de centre de final de curs, fins un pastís fet per l’alumnat de CCFF del centre o un esmorzar a la cantina o un dinar al Restaurant La Sitja de l’institut, en funció del premi i la categoria! Els concursos que es convoquen són els següents:

• XXXIIIè Concurs Jocs Florals (el professorat de les matèries us n’ha donat les indicacions)
  • VIIIè Concurs d’Aforismes (bases)
  • Premis d’escriptura creativa en Llengua estrangera (el professorat de les matèries us n’ha donat les indicacions):
    • Anglès
      Shakespear’s Posters (1r-2n ESO)
      “What’s up Juliet?” (3r ESO)
      Poemes en parelles (4t ESO)
      Shakespear’s TikTok  (BAT)
    • Francès
      Cal·ligrames (1r ESO)
      Còmics (2n ESO)
      Històries d’aventures (3r ESO)
      Poemes en parelles (4t ESO)
  • Premis d’alguns concursos-tallers que es faran amb l’alumnat dels estudis d’Hoteleria del centre durant la diada.
  • Premi Abel Martínez al millor treball de recerca del curs 2021-2022.
  • Premi al millor disseny de la carpeta de l’institut per al curs 2022-2023.
  • Premi al millor disseny de la catifa de corpus (entre l’alumnat de 2n d’ESO del curs passat que les van dissenyar en el marc del seu Treball de Síntesi).