Prova de nivell d’anglès per Erasmus+

Hem començat el procés de selecció d’alumnat de CCFF per les mobilitats Erasmus+ d’aquest curs.

Un cop rebudes les sol·licituds, procedim a fer la prova de nivell d’anglès per aquell alumnat que vulgui optar a una mobilitat a l’estranger a qualsevol país a part d’Itàlia i Portugal, i que no disposi dels certificats d’idioma corresponents o que no sigui `parlant nadiu. Hem enviat correu electrònic amb les dates i hores per realitzar aquesta prova. Si algun candidat no ha rebut aquest correu a l’adreça que va facilitar, que es posi en contacte amb el seu tutor o tutora i que ens ho faci saber el més aviat possible.

Desitgem que obtingueu molt bons resultats tots els que us presenteu! Això voldrà dir que heu aprofitat molt bé les classes 😁👍