Nous sommes booktubers!

Els alumnes de 3r ESO de francès venen de realitzar els seus primers booktubes

Un booktube és un vídeo en línia a través del qual es recomana una lectura als usuaris del canal; el lector/a i autor/a del vídeo destaca el que més li hagi interessat d’un llibre i també argumenta breument el perquè el recomana: amb el projecte “booktubers” visibilitzem la lectura a les nostres aules i afavorim també l’expressió oral en qualsevol llengua. El canal Youtube de l’institut Joan Ramon Benaprès és d’accés restringit; només es pot accedir als vídeos dels alumnes a través de l’adreça corresponent.

Gràcies a les companyes de la biblioteca Josep Roig i Raventós per les facilitats posades al grup amb el prèstec bibliotecari d’obres en llengua francesa.