Material, llibres i calendari curs 2021-22

Material i Llibres

1r ESO

A 1r ESO no hi haurà llibres. L’alumnat ha de disposar d’un ordinador portàtil per portar-lo al centre. No és necessari que sigui nou.

Aquells que necessitin comprar-ne un de nou, hem contactat amb les editorials que treballen amb nosaltres, i els hem demanat que ens facin ofertes d’ordinadors amb els requisists mínims que nosaltres hem considerat adients. Nosaltres no tenim cap interés i desentenem de la gestió de la compra, venda, postvenda i manteniment.

A continuació teniu els enllaços en què podreu trobar l’oferta amb l’assegurança, manteniment i/o finançament. Us recomanem que, en cas que ho necessiteu, feu la comanda al més aviat possible per tal d’assegurar el preu i l’estoc. Anirem actualitzant el llistat amb més proveïdors:

2n ESO

NO hi ha llibres. El curs passat l’alumnat va adquirir un ordinador i el centre es va comprometre amb que el contiguts de les matèries estaria digitalitzat durant els dos primers cursos de l’ESO.

Per 3r i 4t ESO, i Batxillerat tenim el llistat de llibres que us vam avançar fa uns dies: Llista de llibres per cursos 21-22 ESO-Batxillerat

Us passem un lloc web específic on les famílies podreu trobar totes les dades necessàries dels diferents serveis que proporciona Iddink; com fer una comanda, quins preus i estalvis tenen i poden aconseguir,  projecte de reutilització de llibres, què son els ecobooks, com tractar i com retornar els ecoBooks, com accedir a llicències digitals i servei d’atenció a les famílies & estudiants i la compra d’ordinadors.

CCFF

Informació llibres i material:

CALENDARI CURS 2021-22

Al nostre web tenim la pàgina del calendari  general del curs (Agenda del menú de les icones) on podreu trobar tots els esdeveniments del centre.

També, a la part esquerra, teniu els calendaris visual de tot el curs per a l’ESO-Batxillerat i per als ensenyaments de CCFF.

I si voleu tenir el calendari al mòbil, teniu l’enllaç del calendari de google i el vídeo de com fer-ho.

BON ESTIU!