Let’s share our differences!

El projecte “etw_pupilcertificate_163950_es” el vam dur a terme amb un soci francès (durant 7 messos), que ha propiciat que els estudiants treballin sobre la cultura de les ciutats on habiten: Sitges i Bretanya a la vegada que desenvolupen la competència en comunicació llingüística en anglès. Gràcies a aquesta col.laboració els estudiants d’ambdós centres han trobat un estímul a la creativitat, la col.laboració, la innovació a l’hora d’abordar els seus aprenentatges i, sobre tot, la il.lusió dels alumnes, l’esforç que han fet per poder-se comunicar amb els alumnes francesos.
Algunes de les activitats van ser :
– Masterchef on els alumnes van fer vídeos cuinant i explicant diferents plats de la cuina catalana i bretona.
– Viatgers pel món. Entrevistes on donaven pistes sobre diferents monuments de les dues ciutats.

1. Andy Atkins-Krueger

“Let’s share our differences” no quiere decir “celebramos nuestras differencias” pero “compartamos las cosas sobre las que no estamos de acuerdo”. Podria claricar si hablamos de Bretenya en Francia o Gran bretanya? Yo creo que sea Francia – entonces por que esta Ingles y no Frances? Gracias.