Let’s Clean up Europe – 1r ESO

Els alumnes de 1r ESO estan sortint aquests dies en diferents torns a la platja per recollir mostres de deixalla que posteriorment faran servir en el marc del projecte del tercer trimestre “Let’s Clean up Europe”, àmbits de visual i plàstica i anglès.

De camí a la platja han també recollit tot tipus de brossa: llaunes, plàstics, taps, ampolles… Alguns dels materials que es van trobar es van llençar als corresponents contenidors, i els materials que els alumnes volien fer servir pels seus projectes els van guardar a les bosses.

Aquesta excursió també els ha servit per prendre consciència de l’impacte dels nostres actes en relació a la cura del nostre medi ambient. En alguns espais, com els parcs públics, els alumnes es van sorprendre de la quantitat de brossa que s’hi podia trobar.