L’alumnat de segon de batxillerat s’acomiada del Benaprès amb una cerimònia de final de curs carregada d’emoció

Emocions a flor de pell aquest dilluns al pati de l’Institut Joan Ramon Benaprès amb motiu de la cerimònia de graduació dels alumnes de segon de Batxillerat. L’acte, que es va allargar una hora i mitja, finalment va poder comptar també amb la presència esperada dels familiars de l’alumnat, que va lluir les seves millors gales.

Aquesta fornada d’estudiants de Batxillerat ha hagut d’afrontar la majoria del període en unes circumstàncies més excepcionals que mai. El record de la interrupció del curs de primer, forçant a passar les classes al format telemàtic, va estar present en bona part de les intervencions. Però per damunt de tot el que va prevaldre va ser la sensació de tancar una etapa molt intensa de la vida, la que els ha tingut mitja dotzena d’anys a l’institut.

L’acte va estar conduït per alumnes de segon de Batxillerat i va comptar amb les intervencions dels trets tutors de segon de batxillerat: Laura Parra, Paqui Riverola i Yol Bernadó, que van fer balanç del viatge acadèmic i vivencial que han compartit durant el darrer curs. També va intervenir el director del centre, Samuel Valls, que va recordar emocionat la dura experiència d’haver de tancar l’institut a mitjan curs, una cosa que “mai no hauria imaginat que hauria de fer”. Tots ells van transmetre els millors desitjos a l’alumnat.

Els parlaments també van comptar amb les intervencions de tres alumnes, una de cada classe, que van fer balanç de la seva experiència al batxillerat i no es van voler oblidar de cap de les persones que els han guiat en aquests dos cursos tan intensos.

Us deixem amb una selecció de les millors fotografies de l’acte, obra de Yol Bernadó.