Ja és Nadal a l’institut Benaprès!

L’ambient nadalenc ha tornat a protagonitzar l’últim dia d’institut abans de les entranyables vacances de Nadal. Al llarg del matí del 20 de desembre, alumnat i professorat del centre han pres part de diversos tallers i activitats especials, que han anat des de l’elaboració de treballs manuals nadalenques, fins a una gimcana, passat per l’elaboració de galetes, que s’han pogut degustar durant el pati pel mòdic preu de dos euros la bosseta.

Els tallers, que han tingut lloc de nou a onze, del matí, s’han adreçat a l’alumnat d’ESO, mentre que a les gimcanes, a més dels alumnes de secundària també s’han adreçat als de cicles formatius de grau mitjà de cuina, serveis i pastisseria, així com l’alumnat de PFI. L’alumnat de batxillerat ha adoptat un rol diferent: la gent de primer ha donat suport als tallers d’ESO, a més d’oferir una cobertura periodística a l’acte. A segon de batxillerat, els amants de les nadales també n’han pogut cantar, novament amb molt d’èxit. Al taller de l’institut fins i tot hi ha hagut un grup que ha elaborat les medalles per a la gimcana.

El gruix d’alumnat de segon de batxillerat, però, ha centrat esforços en la recollida solidària d’aliments i productes d’higiene personal. S’ha recollit llet, brou, oli, pasta, llegum, cacau, farina, barretes energètiques, arròs, neules, desodorant, sabó, paper de vàter, etc. La recollida ha estat tot un èxit, amb gairebé una vintena de caixes plenes de solidaritat.

Després d’un pati més llarg del normal, l’alumnat ha tornat a les seves classes, on s’ha desitjat bon Nadal tot gaudint d’un pica-pica.

Text: Redacció de La Benvista