Intercanvi amb Weissenburg 2023

Després de 3 edicions sense poder portar a terme el nostre tradicional intercanvi d’estudiants de 3r ESO per la Covid, ja tenim aquí als companys alemanys, de l’institut, de Weissenburg, i els seus professors, Wolfgang i Caroline.

26 Alumnes han volgut participar en aquesta experiència única, que ja té una llarga trajectòria de 15 anys, i oferir casa seva als convidats, el mateix que faran els seus companys alemanys.

Durant aquesta setmana de març, els nostres convidats realitzaran un seguit d’activitats preparades pel nostre professorat i alumnat, que inclouran les visites a classes a l’institut, activitats físiques i de lleure a Ocioaventura, i també Barcelona, esclar. El cap de setmana seran les diferents famílies

Nosaltres hi anirem a la segona meitat d’abril, també durant 1 setmana, i amb totes les activitats que ens preparin estem segurs que l’alumnat podrà conèixer millor altres noies i nois europeus, les semblances i també les diferències, i potenciar les competències personals i lingüístiques. El castellà i l’anglès són les llengües de comunicació, i qualsevol altre llengua que en alguns casos comparteixin, com pot ser el francès i l’alemany.

Us deixem la foto d’aquest fantàstic grup que ha decidit sortir de la seva zona de comfort per tenir una experiència única, que indutablement serà molt positiva.