Informació diversa

Benvilgudes famílies i alumnat,

Us hem preparat un apartat ‘Llibres de text i material 2020-21’, en què trobareu l’enllaç dels llibres en format pdf i ordenat per cursos, ESO, Batxillerat i Cicles formatius.

També conté un apartat de material, només per als ensenyaments que sigui necessari.

Per als estudis de Cicles Formatius s’actualitzarà al setembre.

Com a novetat, a 1r ESO no hi haurà llibres. És obligatori que l’alumne assisteixi a classe amb el seu ordinador o tauleta electrònica. No és necessari que sigui nou.

Aquells que necessitin comprar-ne un de nou, hem contactat amb les editorials que treballen amb nosaltres, i els hem demanat que ens facin ofertes d’ordinadors amb els requisists mínims que nosaltres hem considerat adients.

A continuació teniu els enllaços en què podreu trobar l’oferta amb l’assegurança, manteniment i/o finançament. Us recomanem que, en cas que ho necessiteu, feu la comanda al més aviat possible per tal d’assegurar el preu i l’estoc.

D’altra banda, us recordem que estem en període de matrícula de Batxillerat, que acaba el 14 de juliol; i del 13 al 17 de juliol per a l’ESO. Us recordem que la matrícula de Cicles formatius de grau mitjà i superior són de l’1 al 7 de setembre. En teniu tota la informació al nostre web: https://agora.xtec.cat/iessitges/secretaria/preinscripcio-i-matricula/

Per últim, us informem que podeu passar a buidar les taquilles i sol·licitar en consergeria els 30€ de dipòsit en cas que no es vulgui fer servir la taquilla el curs vinent. Podeu venir al centre, de dilluns a divendres, de 10h a 12h fins al 17 de juliol. Per al retorn, cal que us descarregueu el document de R-devolucio_diposit_armariets editable  i portar-lo imprès i degudament completat, juntament amb la clau de l’armariet.

Cal complir les normes dictades per les autoritats sanitàries.

Salut i bon estiu.