Exposició Cossos geomètrics everywhere

El passat dijous 8 de juny del 2023 a l’institut Joan Ramon Benaprès a Sitges (08870), els alumnes i les alumnes de 2n d’ESO van presentar l’exposició anomenada “Cossos geomètrics everywhere”. Obres d’art fetes i programades per ells i elles. Des de les 10:25 fins a les 12:10 del matí (aproximadament) es van instal·lar les obres a l’entrada de l’institut. L’exposició es podrà visitar fins al 22 de juny en horari d’obertura de l’institut.
Amb el suport d’un dispositiu mòbil, es pot escoltar les diferents audioguies dels i les alumnes. També es poden veure els cartel·les, cartells, textos descriptius en català i anglès i algunes coses més.
Passareu una estona molt agradable i aprendreu prou sobre les diferents obres d’art.
Laia Cañadó