Exposant la por al Miramar

Alumnes del Benaprès mostren les seves creacions artístiques al Festival de Cinema Fantàstic

Uma Cabrera

Feia més de sis mesos que no podíem veure cap activitat fora de l’institut dels nostres alumnes del Benaprès, però arran d’haver-se celebrat el cinema fantàstic de Sitges, els alumnes de disseny d’espais temporals de 1r de Batxillerat han fet una exposició inspirada en la pel·lícula “el Gabinet del Dr. Galigari”, basada en el sentiment de la por.

Aquesta exposició està present per visitar-la a la sala d’exposicions del Miramar, un edifici situat en un lloc molt cèntric de Sitges, fins al dia 18 d’octubre amb accés públic a tothom i entrada gratuïta.
Aquesta podem trobar-la en la primera sala que ens trobem tan sols entrar, on hi ha una varietat de 6 quadres realitzats pels nostres alumnes així expressant cada un des del seu punt de vista
subjectiu, la por.

Per poder mostrar-nos a través de quadres i instal·lacions artístiques el concepte del sentiment de por, els nostres alumnes han fet una molt bona activitat de creativitat així deixant-se portar a l’hora de pintar i creant magnífiques obres on realment podem veure molts àmbits del que se’ls demanava, representar en obres el significat de la por.