Emprenedoria i Innovació FP Hostaleria: Estiu del 23

🌈Alumnes i ex-alumnes, empreses que acolliu als nostres alumnes:

Ens acomiadem enguany amb algunes propostes, recursos gratuits per aquest estiu que us permetin millorar a la vostra feina i/o negoci, professionalment, a l’àmbit de l’hostaleria…i també per gaudir-ne, és clar:

🍄 Més d’hostaleria:

Cuina vegana. Curs de 15 hores. Podeu començar el 15 de juny o el 4 de setembre. A Barcelona.

Cap de Sala. Curs de 25 hores. A partir del 12 de juny. A Arenys de Mar.

Seguretat alimentària. Protocols de neteja i desinfecció per a indústria alimentària. Jornada en línia. EAA Empordà: Juny (A/e: soletorres@gencat.cat).

L’aqüicultura de micro i macroalgues: noves aportacions 2023. Jornada tècnica. La Ràpita. 2a Juny
(A/e: albasanchezb@gencat.cat).

Cultiu i recol·lecció de plantes aromàtiques i medicinals d’alta muntanya. Jornada en línia
PN d’Aigüestortes
i Estany de Sant Maurici. 1a Setembre (A/e: jordi.vicente@gencat.cat).

Etnobotànica aplicada: Aprofitament integral de la vegetació del territori. Seminari d’especialització i aprofundiment (I). Curs: 36 h. Tàrrega. EA Tàrrega: 22 Setembre (A/e: mireia.pinol@gencat.cat).

🍀…I alguns amaniments:

Linkedin. Curs de posicionament i desenvolupament professional. Per millorar les vostres possibilitats de tenir més i millors feines. Online. A partir del 8 de juny. 12 hores. presencial. A Barcelona.

Igualtat. Curs de plans d’igualtat. Anem fent passos…A partir del 13 de juny. 20 hores. Online.

Impostos. Curs de gestió fiscal de l’empresa. 40 hores. A partir del 4 de juliol, per qui vulgui arremangar-se tot i la calor. Online.

Costumer relationship management. Curs de Gestió de projectes d’implementació de CRM. A partir del 6 de setembre. 145 hores. A Barcelona. Per aprendre de gestió digital de les relacions amb els clients.

🙌🌊Bon estiu a tothom!

😉Com sempre, idees, suggeriments, propostes,…en les podeu fer arribar com sempre a emprennova@iessitges.cat