Eleccions al Consell escolar

Benvolguda comunitat escolar,

Us donem a conèixer el procés de convocatòria a les eleccions al consell escolar d’aquest centre educatiu als diversos sectors de la comunitat escolar: professors, pares, mares i tutors legals dels alumnes, alumnes, personal d’administració i serveis (PAS) i personal d’atenció educativa (PAE), d’acord amb les precisions següents:

Primera.- Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre fins el dia 16 de novembre.

Segona.- Les possibles reclamacions a inscripcions dels censos electorals es faran mitjançant escrit dirigit al director o directora del centre dins del terminiestablert de tres (3) dies lectius, entre el dia 8 de  novembre i el  10 de novembre.

Tercera.- Les candidatures s’han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva, amb els impresos adients i sempre abans del dia 15    de novembre.

Quarta.- Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per lesrespectives meses electorals, el dia 17    de novembre.

Cinquena.- Les resolucions a les reclamacions sobre inscripcions als censos electorals es publicaran als taulers d’anuncis el dia 12  de novembre conjuntament amb els censos electorals definitius als quals hauran estat incorporades.

Sisena.- La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meseselectorals respectives, abans del dia15 de novembre.

Setena.- El sorteig per designar els membres vocals de les meses electorals dels sectors d’alumnes i de pares i mares d’alumnes es farà el dia 8  a les 14:00        hores, a la  Sala de professorat                                                                                                                            de l’edifici escolar.

Vuitena.- Les meses electorals de tots els sectors es constituiran el dia 9      de  novembre            als locals de l’edifici escolar.

Novena.- El nombre de representants que renoven en la present convocatòria és:

Professors Pares, mares i tutorslegals dels alumnes Alumnes (secundària) Personal d’administració i Serveis (PAS) Personal atencióeducativa
3 2 1 1 0

Desena.- Cada elector podrà votar un nombre màxim de representants d’acord amb les vacants que es convoquen a l’apartat anterior.

Onzena.- Les votacions es faran entre el dia 23    de novembre i el dia 23    de novembre.

de  2021    , amb el calendari i l’horari següents:

Sector Data Hora Lloc
Professors 23 / 11 / 2021 14:35-15:15 Sala de professorat
Pares i mares 23 / 11 / 2021 (a partir) 18:00 fins les 19:30 Biblioteca
Alumnes 23 / 11 / 2021 (a partir) 9:50-13:00 17:00-17: Biblioteca
PAS 23 / 11 / 2021 14:30-15:00 Secretaria
PAE /       /

Dotzena.- Finalitzades les votacions, en sessió pública es faran els escrutinis dels vots emesos i posteriorment es proclamaran els candidats electes per sector.

Tretzena.- Les meses electorals respectives resoldran qualsevol dubte i les reclamacions que puguin presentar-se.

Adjuntem la convocàtoria oficial:

SIM-080439821110308550

I també el Document de presentació de candidatura per a la renovació del consell escolar del centre:

Salut