El segon millor cocteler de catalunya ha sigut un alumne nostre

Un compartim la nota de premsa del Nodegarraf publicada ahir dijous 17 de febrer:
Un còctel amb ADN Garraf obté un 2n premi
Víctor Romero, alumne de l’Escola d’Hostaleria de Sitges, i el seu còctel ADN Garraf han obtingut el 2n premi en el Concurs de Cocteleria Jove de Catalunya, celebrat avui a Sant Pol de Mar.
L’alumne és deixeble del reconegut sommelier David Martínez, professor de la mateixa Escola amb seu a l’Institut Joan R. Benaprès de Sitges.
El còctel ADN Garraf és una orquestració de sensacions aromàtiques i gustatives que recorden el massís i la flora autòctona del Garraf. Ho corrobora la seva composició, en la què intervenen ginebra infusionada en romaní; ginebra infusionada en farigola i pebre rosa de Ribes; xarrup de cítrics i fonoll; vermut sec i suc de llimona. La combinació premiada és un aperitiu amable, que convida a la bona taula i sedueix tots els paladars.
L’ADN Garraf es va crear a la mateixa Escola d’Hostaleria de Sitges. En aquest centre s’imparteixen cicles formatius de cuina, sala, recepció i gestió d’allotjaments, així com pastisseria i guies turístics, en el marc de la Formació Professional.