Dia de l’artista

El proper dimecres 23 d’Octubre se celebra a Sitges el Dia de L’artista. Des de l’Institut hi col·laborem amb el disseny i la creació d’un mural al pati del centre, amb la participació de l’artista muralista Carles Arola i de l’alumnat del batxillerat artístic.

La jornada està organitzada de la següent forma:

-8.25h a 9:21: Masterclass a la sala d’actes. Carles Arola: La pintura mural. Assistents: tot l’alumnat de batxilerat artístic de 1r, de la via artística de 2n i de Visual i plàstica de 4t.
-9.21h a 14:50. Pintada del mural. Cada hora un petit grup d’alumnes surt de l’aula.

Consulteu la pàgina web per veure’n el resultat!