De què es disfressarà el Benaprès 2023?

Al Benaprès sempre que hi ha festes es gaudeixen al màxim. Sempre volen donar l’oportunitat a tots els alumnes de poder fer gresca i que puguin treure el seu costat més creatiu. Per això, donen un dia de festa a l’institut. Cal destacar que la setmana de Carnaval cada dia hi ha unes consignes a seguir amb l’objectiu d’allargar la festa i fer-la més divertida. No t’oblidis de llegir-les al final de l’article.

A més, el centre dona l’oportunitat de poder participar en un concurs de disfresses i de balls. Els alumnes de 2n de batxillerat i alguns de cicles són els encarregats de presentar i animar la festa amb música. Molt important recordar: també fan de jutges en el concurs!

Hi ha diferents premis:
1r premi a la millor disfressa individual: entrada PortAventura a final de curs
2n premi a la segona millor disfressa individual: esmorzar cantina
Premi a millor disfressa en grup: entrepà i beguda a la cantina
Premi a millor coreografia: entrepà i beguda a la cantina
Premi millor disfressa professorat: dinar menjador pedagògic

Cada any els alumnes i el professorat s’han superat amb les seves creacions. Aquest any no serà menys, per això, hem fet una enquesta per veure les idees d’aquest any 2023.

Les preguntes que hem posat en qüestió han sigut:
Aniràs disfressat?
Si la resposta anterior has posat que sí, quina serà la teva disfressa?
Per què l’has triat?
Et disfressaràs sol o en grup?

El 74,2% de l’alumnat van disfressats d’una temàtica basada en pel·lícules de la infància, com per exemple Shrek, Toy StoryWinx, Harry Potter, Princeses Disney, Teletubies, Espies de veritat…
Sobretot no falten les disfresses clàssiques de tota la vida: animadores, bomber, F1, pallasso, fada, la casa de paper… Els estudiants han decidit vestir-se així com que són les seves pel·lícules preferides o per què els hi semblen divertides. De tots aquests, una gran part participaran en l’activitat en grup.

CONSIGNES DE LA SETMANA DE CARNAVAL

Dilluns busca la teva ànima bessona
i vestiu-vos igualets tota l’estona.
I si sou tres i no us podeu separar
De trigèmins també podeu anar

Dimarts white code tindrem
I tots de blanc ens vestirem.

Dimecres és Wednesday
i aquest any ho tenim clar,
tots com la Wednesday hem d’anar.
Negre, fosc o ratlles, però res de color clar.

Dijous no cal ni que en parlem.
Perquè tots amb pijama anirem.

Text: Queralt Clua i Nina Lostaló