Comunicat sobre el butlletí de notes Finals

Famílies,

Com deveu haver comprovar als diversos mitjans de comunicació, l’aplicatiu del Departament d’Educació que genera els butlletins finals està tenint problemes i ens està dificultant la nostra tasca d’avaluació i la seva corresponent extracció de butlletins.

Teníem previst lliurar-vos demà dimecres els butlletins però no podrà ser. Tant aviat com puguem obtenir els butlletins us informarem. No obstant això, a l’alumnat ja se li han comunicat les notes verbalment, si més no, les d’aquelles matèries a les quals s’han de presentar a les recuperacions del dijous 20 i divendres 21.

A aquell alumnat que ha aprovat totes les matèries en l’avaluació final li lliurarem l’informe del consell orientador demà dimecres quan s’acabin les exposicions dels tribunals de crèdit de síntesi/treball de recerca. En canvi,  l’alumnat amb matèries pendents per recuperar el dijous 20 i divendres 21, rebrà l’informe del consell orientador juntament amb el butlletí extraordinari el dijous 27. Per tant, si l’alumnat té demà el consell orientador no ha de recuperar res però pot venir dijous 20 i divendres 21 a fer les activitats programades.

Gràcies per la vostra comprensió.