CLIL: Molt més que un aprenentatge de llengües

Apprendre à créer des itinéraires touristiques en anglais et en français” és una activitat realitzada enguany per l’alumnat de Gestió d’allotjaments turístics en el marc del programa GEP (Generació Plurilingüe).

En aquesta activitat s’ha treballat l’aprenentatge de llengües estrangeres a través de l’ensenyament en el mòdul 6 de Processos de Guia. Això permet que l’alumnat tingui un major abast, tant del contingut com del llenguatge, que pot ser inclòs en el dia a dia.

La metodologia CLIL és una metodologia centrada en l’alumnat. Aquesta ha de promoure la implicació dels i les alumnes, així com un aprenentatge autèntic, inspirat en situacions i contextos pròxims a la realitat de l’alumnat. Es considera com a punt de partida aspectes concrets per a després generalitzar-los. D’aquesta manera, s’ajuda l’alumnat a la comprensió de nous conceptes en una llengua diferent del seu entorn.