Arriba la Setmana Verda al Benaprès

Benvolguda comunitat escolar del Benaprès

Com ja és habitual des de fa 4 anys, del 6 al 10 de maig tindrà lloc la Setmana Verda a l’Institut Joan Ramon Benaprès. En aquesta setmana de conscienciació sobre el Medi Ambient es fan accions concretes de millora del nostre entorn com la recollida selectiva de residus inorgànics a la Riera de Ribes i les seves platges (en la setmana europea LET’S CLEAN EUROPE). Hi haurà també en el vestíbul una exposició d’objectes fets amb materials reciclats, plafons divulgatius i educatius, campanyes per a la recollida selectiva de piles i d’oli domèstic usat, sortides al Centre d’Estudis del Mar, mercat d’intercanvi, principalment de llibres, tallers sobre el canvi climàtic,…

La majoria de les activitats són per a la comunitat docent però el públic pot visitar el vestíbul cada dia laborable de 8 a 21h.

En definitiva, una setmana per posar el nostre granet de sorra en la millora del Medi Ambient. Participeu-hi i gaudiu-ne!

Avui comencem amb:

TALLERS LA TERRA ES FON

Dilluns, 6 de maig dos segons d’ESO reben uns tallers sobre el canvi climàtic, «La Terra es fon», oferts per la Mancomunitat del Penedès Garraf a qui volem agrair públicament  l’esforç per adaptar-se a les nostres necessitats.

VISITA AL CENTRE D’ESTUDIS DEL MAR I ACTIVITAT SOTA L’AIGUA

També 20 alumnes de 4tC participaran en una activitat ofertada pel Centre d’Estudis del Mar: Sota l’aigua. És una activitat en què aquests alumnes faran busseig amb vestits de neoprè i descobriran amb dos monitors el que s’amaga en el fons marí.

Esperem que ells gaudeixin de les activitats  i mentrestant us convidem a visitar el nostre vestíbul per veure el que s’hi exposa. Si de pas voleu portar piles usades o oli domèstic usat, ajudareu en la preservació del Medi Ambient.

COMITÈ AMBIENTAL DE L’INSTITUT JOAN RAMON BENAPRÈS