Alumnat suec a 1r de Batxillerat

Durant 2 setmanes, del 21 de febrer al 5 de març, al Benaprès acollim a 4 alumnes de Batxillerat suecs, procedents de Vasaskolan, Gävle, Suècia.

El seu institut buscava un centre que pugués acollir als seus alumnes per desenvolupar un projecte de coneixement profund del nostre estil de vida, tant a l’escola com a la vila, i que els permetés fomentar la motivació per l’aprenentatge d’idiomes. Al nostre centre ens va semblar una gran bona idea facilitar-los aquesta acollida, doncs de ben segur la nostra comunitat també es veurà beneficiada, amb nous amics, nous coneixements i la pràctica de valors personals tan necessaris com la generositat i l’empatia.

Cada alumne suec està assignat a un grup diferent de 1r de Batxillerat, i a tots ells hi ha alumnat guia que els facilitarà la seva integració. Agraïm molt aquesta generositat per part del nostre alumnat, que és fonamental perquè aquest projecte sigui exitós per tothom.

Tanmateix, hi haurà un 2n grup d’alumnat suec que ens visitarà del 17 al 30 d’abril.

Desitgem a la Saga, l’Emir, la Ruth i la Klara una estada fenomenal, i que s’emportin un gran record d’aquesta experiència única.

El grup suec acollit per l’Elsa i el Karim.