Alumnat d’arreu del món

Amb motiu de la Setmana de les Llengües 2022, des de diferents àmbits hem volgut donar visibilitat a la gran diversitat cultural de la qual gaudeix el nostre institut, posant especial èmfasi en les llengües maternes que hi ha entre l’alumnat. En una societat cada cop més globalitzada i internacional, aquesta realitat també es pot percebre al nostre centre i això és el que l’alumnat ha volgut mostrar.

Des de l’ESO fins a Cicles Formatius, passant per Batxillerat, trobem alumnat d’orígens ben diversos i, seguint la tradició d’anys anteriors, ho hem volgut plasmar de manera visual. A l’entrada de l’institut podreu observar el mapa mundi on l’alumnat que ha nascut fora ha marcat el seu país d’origen. En tenim de pràcticament tots els continents!

A més, l’institut com a referent educatiu, vol ser un espai d’acollida per a totes les cultures. Per això, des de la branca artística s’ha elaborat un mural per donar una càlida benvinguda a totes les persones. Podreu apreciar les diferents llengües i alfabets que coneix l’alumnat del Benaprès si us atureu a donar-li una ullada.

L’alumnat de 1r de Cuina també ens ha volgut deleitar amb la temàtica que més bé se’ls dóna, l’art de la cuina. Per això han dissenyat un mural on podrem conèixer moltes maneres diferents que hi ha per tot el món de cuinar un menjar tan típic com el pollastre. El podreu trobar a l’entrada de l’institut, replet de codis QR amb informació detallada.