Aacabem la Setmana Verda amb…

AMB 3RS ESO VISITA AL CENTRE D’ESTUDIS DEL MAR, JARDINS DE TERRAMAR I NETEJA DE LES PLATGES LA RIERA

Tots els grups de 3rs d’ESO visitem el CEM, ens expliquen l’exposició permanent i un audiovisual,  fem la descoberta  de la Riera de Ribes i recollim  selectivament els residus sòlids inorgànics de les seves platges. Finalment anem als Jardins Noucentistes de Terramar on descobrirem la seva història en l’any del seu centenari i el projecte de renaturalització de les seves basses i el seu entorn portat a terme per Biodiversitat Sitges i la Diputació.

VISITA AL CENTRE D’ESTUDIS DEL MAR I ACTIVITAT SOTA L’AIGUA

També 20 alumnes de 4tC participaran en una activitat ofertada pel Centre d’Estudis del Mar: Sota l’aigua. És una activitat en què aquests alumnes faran busseig amb vestits de neoprè i descobriran amb dos monitors el que s’amaga en el fons marí.

S’acaba la Setmana Verda i volem agrair-vos a tots i a totes la vostra col·laboració, a alumnes, professors, PAS, servei de neteja i també a Càritas, al Centre d’Estudis del Mar de la Diputació de Barcelona, a  l’Ajuntament de Sitges i a la Mancomunitat Penedès-Garraf.

S’acaba la Setmana Verda però no la lluita mediambiental  per millorar el nostre entorn: continuem reciclant piles, oli fregit i altres residus. Seguim reutilitzant a través del Mercaprès i seguim estimant el nostre Medi Ambient.

Participa, col·labora, comparteix!

El nostre Medi Ambient s’ho mereix!

COMITÈ AMBIENTAL DE L’INSTITUT JOAN RAMON BENAPRÈS