14 d’octubre, dia de l’esport al Benaprès

Comunitat Ben@pres,

El proper divendres 14 d’octubre celebrarem la 4a edició del dia de l’esport.

Tot l’alumnat del centre participarà en activitats programades per nivells. L’assistència és obligatòria i forma part de l’activitat curricular d’Educació Física.

Farem servir tres espais: les instal·lacions del nostre centre, la Blanca Subur i la Fragata. També es realitzarà l’activitat de senderisme.

A continuació, us deixem el document informatiu sobre l’organització i material de cada curs.

Per últim, avisar que l’alumnat que normalment fa ús del servei de menjador com el que ho fa puntualment, heu d’enviar un mail confirmant l’assistència aquest dia factures@iessitges.cat

Salut.