Formació a l’Hotel Best Western Premier CMC

Els dos grups-classe del Pla de Formació al Treball de Salt (perfils professionals d’Auxiliar de Vendes i d’Auxiliar Instal·lacions) van visitar l’Hotel Best Western Premier CMC Girona, de quatre estrelles, el 22 de maig. L’alumnat del PFI-PTT d’aquest institut va realitzar in situ una sessió formativa sota la direcció de la cap de vendes de l’hotel (en el cas del curs de Vendes) i el cap de manteniment de l’Hotel amb l’empresa col·laboradora Madeco (el curs d’instal·lacions).

Cada grup-classe va portar a terme activitats vinculades al seu perfil professional, relacionades amb les funcions de l’activitat comercial, reserves, recepció i atenció al públic o bé les tasques relacionades amb manteniment preventiu de les àrees d’electricitat, clima i lampisteria.

Tot l’alumnat del Pla de Formació i Inserció del PTT de Salt va gaudir de la visita formativa aprenent en un context laboral hoteler com es desenvolupa l’ofici que estan estudiant aquest any al nostre institut. L’equip docent agraeix les atencions rebudes per part de tot el personal de l’hotel CMC Girona i l’empresa col·laboradora Madeco en aquesta doble sortida formativa la qual ha complementat qualitativament les sessions dels mòduls de formació d’ambdós perfils professionals.