L’alumnat de 1r d’ESO visita la Fageda

El mes de maig l’alumnat de 1r d’ESO va visitar la finca i les instal·lacions de la Cooperativa la Fageda ubicada al parc natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, com a part de la planificació de la matèria de projectes. Els alumnes van poder veure la granja i veure alguns dels mecanismes que s’utilitzen a la cooperativa, com ara els robots on les vaques es munyen.

Un dels grans atractius de la visita per als nens van ser els vedells, que van poder fins i tot alimentar. Després van veure la fàbrica de làctics i l’obrador de melmelades. Els van explicar com s’elaboren els diferents productes que es comercialitzen des de la Fageda, entre els quals hi ha els iogurts, els gelats, les cremes i els flams. També van veure un vídeo sobre el projecte i, per acabar, van tastar una de les postres de la Fageda. Ens en vam ben llepar els dits!