Pro Evolution Soccer, Orquestra STOP

Dijous 23 desembre
1r Torneig Pro Evolution Soccer
Orquestra STOP

El director de l’orquestra STOP Guillem Enri ha organitzat un torneig del sempre popular videojoc Pro Evoloution Soccer per recaudar fondos per les diferents activitats de l’orquestra.
TORNEIG DE PS2 Organitzat per l’orquestra STOP.  El torneig tindrà… Llegeix més»

Beques de transport

Termini obert per sol·licitar beques de transport. Es poden demanar fins al 31 de desembre de 2010
Les beques de transport les poden sol·licitar els alumnes que visquin a més de 4 km de roquetes i que no tinguin servei de transport públic.
Tremini de presentació de… Llegeix més»

Xerrada sobre La Maratò de TV3

El centre participa a la Marató de TV3
Igual que en els cursos anteriors el centre acollirà les xerrades sobre la Marató de TV3. Els alumnes que participaran a les conferències seran els de tercer d’ESO. Les xerrades es faran en horari lectiu i amb una… Llegeix més»

Estrenem la web del centre

Comencem una nova etapa en la nostra web que esperem que sigui de gran ajut per a tothom
A partir d’avui encetem una nova pàgina web que el que vol es mantenir a tota la comunitat educativa informada sobre tot el que passa al nostre centre.