Projectes CLIL i Erasmus + de llengües estrangeres

image254        image262

Des de fa anys, el nostre centre està fermament compromès en  orientar l’alumnat cap a la millora de la competència lingüística en llengua estrangera mitjançant la metodologia CLIL, és a dir, impartir assignatures de caire no lingüístic en anglès.

1a-sessi-docents-gep-de-2n-any-edici-201517-27-638 presentaci-programa-gep-a-equips-directius-nous-centres-edici-2016-18-22-638

A més, també el programa ERASMUS+ el tindrem força present durant aquest curs, ja que ara mateix l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO està optant a sol·licitar la participació en el nou Erasmus+ que tenim concedit i que tot just comença a agafar forma aquest dies, coordinat pel professor Albert Pérez.

En aquesta ocasió, es realitzaran intercanvis entre el nostre centre i quatre centres educatius més de Grècia, Polònia, Romania i Bèlgica. El tema que marcarà la línia de treball de tots cinc centres és La comunitat jueva en Europa, i les llengües vehiculars per treballar-hi seran l’anglès i el francès.

Com ja segurament ja coneixeu,  des del curs 2014-15 duu a terme intercanvis amb alumnat de centres de la resta d’Europa i aquesta és la tercera edició en què hi participem.

image256

image258

image260
image264
En cadascun dels nivells de l’ESO s’ofereixen matèries no lingüístiques en anglès

I per quart any consecutiu organitzarem unes colònies d’anglès a Tossa de Mar dirigides a 1r d’ESO amb professorat i monitors nadius, a les quals s’afegeix a 2n d’ESO la realització del crèdit de síntesi en anglès amb un plantejament semblant.

image266

Última actualització: 27 d’abril de 2020