Projecte Parelles lingüístiques

El nostre centre participa de fa ja uns anys al projecte Parelles Lingüístiques: es tracta de posar en contacte alumnes nouvinguts d’altres instituts de Santa Coloma (Can Peixauet, Puig Castellar, Torrent de les Bruixes, La Bastida i el Terra Roja) amb alumnes del nostre centre que de manera voluntària hi faran de mestres i amics per fer-los més propera la nostra cultura i la nostra ciutat.

image001

image003

image005

Creiem que aquesta és una manera fantàstica de facilitar la coneixença entre l’alumnat de diferents instituts de la mateixa ciutat ajudar l’alumnat que té dificultats per aprendre i utilitzar la llengua catalana amb fluïdesa.

Hi participen els alumnes de 1r de BAT  i aquest any, per primera vegada, hi participen també els alumnes de 4rt d’ESO.

Les sessions estaran coordinades pel professor Joan Giner, del departament de Llengua del nostre institut juntament amb la col·laboració de l’equip LIC, l’equip de llengua, interculturalitat i cohesió social de Santa Coloma de Gramenet, i tindran lloc al llarg de cinc dilluns a la tarda.

image007

image009