RB4, UN CENTRE MOLT DINÀMIC

LA PLANTADA A L’RB4

AQUESTA 26a EDICIÓ SERÀ LA MÉS ESPECIAL DE TOTES. MAI COM ARA HEM PRES CONSCIÈNCIA DEL PRIVILEGI DE SER AL COSTAT D’UN ESPAI NATURAL TANT ATRACTIU COM LA SERRA DE MARINA QUE HEM RECUPERAT ENTRE TOTS.

DATA DE LA PLANTADA: DIVENDRES 4 DE DESEMBRE.

Descarrega el cartell en pdf

L’institut et convida a participar virtualment.

Connecta’t a aquest enllaç

A CONTINUACIÓ US ADJUNTEM UN VÍDEO AMB INFORMACIÓ SOBRE LA PLANTADA 2020, EN QUÈ S’INFORMA DE COM ESTARÀ ORGANITZADA I ES FA UN REPÀS DE LA SEVA HISTÒRIA:

Comunicats i últimes notícies

Seguiment COVID a l’RB4

Tota la informació també al Canal RB4 INFORMA de Telegram

PROJECTE RB4

Des de la seva creació ara fa 30 anys, al Ramon Berenguer IV hem concentrat els nostres esforços per fer del nostre institut un centre acollidor amb un projecte educatiu estimulant i innovador (treballem per projectes des de 1r d’ESO), amb ràtios reduïdes (20 alumnes per grup),  la màxima oferta educativa (oferim totes les modalitats de Batxillerat, inclosos els d’Arts Plàstiques i el d’Arts Escèniques, i Cicles de formació ambiental), instal·lacions àmplies i ben cuidades (6000 m2 interiors i 6000 m2 exteriors), al costat del Parc de la Serra de Marina, en un entorn segur i atractiu, de gran valor ambiental i cultural i amb tots els serveis possibles; però, sobretot, un ambient que traspira sensibilitat cultural, gust per la feina ben feta i compromís cívic i solidari, amb projectes vinculats amb el nostre entorn que ajuden a créixer i a millorar com a persones. (Consulta els  EIXOS DEL NOSTRE PROJECTE)

LES CLAUS DEL PROJECTE RB4:

1r: PAU, COOPERACIÓ I SOLIDARITAT
2n: L’EDUCACIÓ MEDIAMBIENTAL
3r: DINAMITZACIÓ CULTURAL I EDUCATIVA AMB ACTIVITATS D’INNOVACIÓ

Xerrada d’en David Moya sobre actitud a 1r de Batxillerat