Xerrada exalumnes a Batxillerat

Una vintena d’exalumnes de l’@inspauvila venen a explicar els seus estudis actuals al nostre alumnat de batxillerat. Molt bona feina! Cartell

Algunes de les valoracions del nostre alumnat sobre aquesta jornada:

• Ho he valorat positivament perquè crec que ens ha pogut ajudar bastant, conjuntament amb les passades xerrades a la UAB. Les de la UAB eren molt què s’estudia a la carrera, com es senten els alumnes, etc. Però tot massa formal per la pressió que hi havia. Les xerrades d’avui crec que han sigut més sinceres. Han pogut parlar més lliurament sense pressions i (a les xerrades que jo he anat) han argumentat bastant bé els seus pensaments i han respost totes les preguntes.
  • Està bé ja que són alumnes que fa poc estaven en la nostra situació i, per tant, et poden donar consell i explicar-te aquelles coses que a ells els hauria agradat saber. A més, és diferent la visió que et donen els treballadors de les universitats que la que et dona l’alumnat que realment està cursant els estudis, per tant et donen una imatge més realista de la universitat.
  • He pogut descartar carreres i preguntar sobre el pas de batxillerat per tenir coses en compte i a la selectivitat. També he pogut escoltar una mica sobre els canvis de mentalitat i estil de vida en arribar a la universitat.
  • M’ha ajudat bastant per aclarir alguns dubtes que tenia i per fer-me una idea més clara de com va la vida universitària, la importància de la sele i del batxillerat, etc.