Voluntariat

El passat divendres 22 de desembre -darrer dia abans de les vacances de Nadal- els alumnes de quart d’ESO van participar en diferents activitats de cooperació i voluntariat a Sabadell.

• Intervenció de voluntariat a AVAN (Associació del Vallès d’amics de la Neurologia) consistent en una venda de calendaris de l’entitat.
  • Participació activa en una dinamització a CARITAS.
  • Dinamització lúdica (realització d’un quinto) a diferents residències de la tercera edat de Sabadell: Allegra, Ciutat de Sabadell, Complex municipal Parc Central, Santa Rita.
  • Els alumnes de Cant Coral es van desplaçar a diferents llars d’avis a oferir el seu recital de cançons
  • Tasques de suport en l’activitat TEI de primer i tercer d’ESO.

Tan alumnes com entitats van estar molt contents amb les accions realitzades. Es va convertir en una ajuda mútua que realitzem any rera any.

Com cada any, durant el mes de desembre l’alumnat de quart d’ESO ha visitat diverses residències per a la gent gran de Sabadell, organitzant un Quinto pels avis. Aquest programa forma part del projecte de voluntariat del centre, que el curs vinent serà de caràcter obligatori arreu del territori.

Accés a l’àlbum de fotos