Viatge a Creta

Un grup de quatre alumnes i tres professors han viatjat a Creta (Grècia) per a participar a la trobada del projecte Erasmus+ “EUneedsU” del 8 al 15 d’octubre. Aquesta és la cinquena trobada que es porta a terme dintre del projecte i el tema era “Unemployment”. Durant la trobada l’alumnat i professorat va conviure amb els alumnes i professors dels altres cinc països participants: Dinamarca, Turquia, Àustria, Itàlia i Grècia. Van visitar Atenes, i a Creta, el palau de Knossos, el museu Arqueològic, el poble de Archanes, l’illa de Spinalonga, i l’Acuari. A la trobada es van fer les presentacions de les tasques fetes sobre el tema de l’atur a Espanya, Catalunya i Sabadell i es va debatre sobre l’efecte que pot tenir la formació en la lluita contra l’atur. L’institut amfitrió “1st Vocational High School”, de la ciutat d’Heraklion, va oferir una estada molt hospitalària i plena de moments per no oblidar. Gràcies, Yasaz!. La propera i darrera trobada d’aquest projecte, que ha durat tres anys, tindrà lloc a Holbaek Dinamarca, del 3 al 7 d’abril de 2017.