Últim dia abans de Nadal

El dimecres dia 22 de desembre, darrer dia de classes abans de les vacances, es faran les següents activitats:

1r, 2n i 3r d’ESO

De 8h a 11h: Es faran les classes habituals.

D’11.30h a 13.30h: Els grups estaran amb els/les tutors/es i amb professorat de suport realitzant activitats de comiat:

• Quintos a cada grup-classe (A 1r i 2n d’ESO cantaran els quintos alumnat de tercer i quart d’ESO).
  • Kahoot de l’institut (algunes tutories també faran un kahoot específic de la seva tutoria). L’alumnat podrà treure el seu telèfon per contestar-lo.
4t d’ESO

De 8h a 9h: Es faran les classes habituals.

De 9h a 13.30h: Jornada solidària dins i fora de l’Institut.

Activitats de Servei Comunitari.

Alumnat de quart d’ESO participarà en les següents activitats:

• AVANT: Venta de calendaris i acompanyament de les persones amb diversitat funcional a la Fira de Santa Llúcia.
  • Rebost Solidari: Elaboració de capses amb menjar i distribució entre els usuaris.
  • Escola Miquel Martí i Pol: Representació d’un fragment de l’obra-musical de la matèria “Teatre en anglès”.
  • Institut Pau Vila: Alumnat de QESO cantarà els quintos a SESO.

BATXILLERAT

1r i 2n de batxillerat

De 8h a 11.00h: Es faran les classes habituals, totes presencials, tant primer com segon.

1r de batxillerat

D’11.30 a 12h:  Classes habituals.

De 12.00h a 13.30h:  Xerrada entorn el llibre”Calladeta no ets més maca” de Núria Prieto González, amb l’assistència de la tinenta d’alcaldessa Marta Morell.

2n de batxillerat

D’11.30 a 12.30h: Classes habituals.

De 12.30h a 13.30h: Lliurament i comentari de les notes del treball de recerca.

ESO I BATXILLERAT

13.30h: Fi de l’activitat lectiva. Marxem tots i totes cap a casa.