TALLERS DE PERCUSSIÓ AFRICANA

Avui dimecres, dia 6 d’abril de 2022, l’alumnat de primer d’ESO ha realitzat un taller de percussió africana. Hem pogut experimentar amb la sonoritat d’instruments originaris de l’oest del continent africà i hem interpretat les polirítmies pròpies de la música tradicional africana. L’activitat, l’ha portat a terme en David, de l’Associació Cultural INUAWALI KI FANY, dedicada a la recerca i difusió d’aquesta música tan rica en ritmes i timbres sonors.

En acabar el taller, en David ha formulat tres preguntes claus a l’alumnat: us ho heu passat bé?, us heu divertit?, heu après alguna cosa nova? i la resposta ha estat unànime i a l’uníson, un sonor Sí!!!!!!!

En aquestes imatges podreu copsar l’èxit de l’activitat, que de ben segur repetirem.