Sortida al teatre. “Calígula”, d’Albert Camus

El dimecres 15 de novembre una bona representació de l’INS Pau Vila vàrem anar a veure una versió de l’obra “Calígula”, d’Albert Camus, al teatre Romea de Barcelona. Va ser una sessió plena de màgia i d’intensitat dramàtica. Hi vàrem assistir un grup de seixanta-cinc persones entre alumnes de BATX, membres del professorat i altres acompanyants. L’activitat es va organitzar pel Seminari de filosofia, que havia previst la lectura i el treball de l’obra , arran precisament de la programació de la peça per aquesta temporada teatral. L’espectacle no ens va decebre i ens va captivar a tots per la força expressiva de les principals figures del repertori, sobretot per la del personatge de Calígula, magistralment encarnada per l’actor Pablo Derqui.

Confiem haver col.laborat a promoure i estimular els interessos culturals dels nostres alumnes i també confiem haver fixat un precedent per a altres sortides de perfil semblant.

Per acabar, no ens podem estar de lloar el comportament exemplar dels alumnes assistents a la representació, que varen saber mantenir en tot moment l’atenció tensa i la maduresa que requereixen espectacles d’aquest altíssim nivell artístic com el que vàrem poder viure el vespre d’aquest dimecres. Felicitats, doncs, a tothom i fins a la propera ocasió. Un plaer.

Seminari de filosofia