Programa experimental de certificació dels coneixements de llengües estrangeres

El nostre centre ha estat seleccionat dins del programa experimental de certificació dels coneixements de llengües estrangeres. La finalitat és fomentar als centres participants, amb el suport de les Escoles Oficials d’Idiomes, la certificació dels coneixements de llengua estrangera, adquirits per l’alumnat d’ensenyaments secundaris, de forma que s’afavoreixi el progrés del rendiment acadèmic en les llengües estrangeres i la millora de la transparència de les competències adquirides.

L’alumnat (de quart d’ESO i de Batxillerat) que tingui els coneixements adequats pot gestionar des del centre la inscripció a les proves lliures organitzades per les EOIs. L’oferta de nivells i d’idiomes serà la següent:

• Nivell intermedi (B1) idiomes anglès i francès
  • Nivell avançat (B2) idiomes anglès i francès

Les dates d’inscripció per a les proves lliures, que es realitzaran a finals de curs a l’EOI de Sabadell, són del 20 al 23 de febrer de 2018, ambdós inclosos, i es farà des del centre. El calendari i els horaris de les proves escrites de certificació seran els següents:

• Certificat de nivell intermedi (B1), prova escrita:
    Anglès: 31 de maig de 2018 / Francès: 5 de juny de 2018 (Convocatòria de tarda: 15h30; inici de la prova, 16h).
  • Certificat de nivell avançat (B2), prova escrita:
    Anglès: 8 de juny de 2018 / Francès: 11 de juny de 2018 (Convocatòria de tarda: 15h30; inici de la prova, 16h).

Prova d’expressió i interacció oral: segons la convocatòria personal lliurada a cada persona aspirant el dia de la prova escrita.

El preu de les taxes són els establerts per la Generalitat de Catalunya amb les reduccions corresponents. Els imports són els legalment establerts en el moment de la inscripció. Actualment és de 75,35€ pel B1 i 92,85€ pel B2.

Aquestes proves són lliures i segueixen el format establert per les EOI. Per a la preparació del format de les proves s’oferirà unes sessions orientatives organitzades per la mateixa EOI en el centre, en horari de tarda durant el mes de març.

Igualment es farà un test d’anivellament per establir quina és la certificació adequada per matricular-se. En cas que estigueu interessats en participar-hi, l’examen d’anivellament tindrà lloc el dimecres 31 de gener a les 15:30 a l’aula 014.