Orientació educativa PFI

Donant continuïtat a les activitats d’orientació acadèmica, aquesta setmana passada vam tenir la visita de la tècnica d’educació de l’ajuntament de Sabadell, que a través d’una reunió presencial a les famílies i als alumnes, ens ha informat sobre els programes de formació i inserció (PFI).
Ha fet un recorregut pels itineraris formatius, l’oferta formativa vigent, el procés de preinscripció, sortides laborals i vinculació amb estudis superiors.
Aquesta formació està adreçada principalment a l’alumnat que té entre 16 i 21 anys i que pot ser susceptible de no acreditar l’ESO, tenint l’opció de fer una formació més pràctica i aconseguir accedir al cicle de grau mitjà amb una preparació més específica.
Recordar-vos que la presentació de la sol·licitud de preinscripció a aquesta modalitat serà del 2 al 13 de maig i que podeu trobar més informació a les infografies i al vídeo adjunt, així com a la web del departament d’ensenyament de la generalitat.