Nou exemplar Revista PV

Els alumnes del Pau Vila han rebut amb el butlletí de notes la revista anual PV, com ja és tradició des de fa vuit cursos. Aquesta publicació en paper s’elabora amb una redacció d’alumnes que la desenvolupa a l’assignatura de Cultura i Valors a quart d’ESO.

El contingut de PV8 continua en la línia de crear un magazine-anuari. que reculli qüestions de rellevància per a la nostra comunitat educativa. Per exemple, la trobada de les boques del refugi, entrevistes a persones rellevants de dins i fora de la nostra comunitat educativa (Quico Sallés, etc.) i reportatges de qüestions diverses, tant d’actualitat (ambient de vagues) com de més lúdics.

PV8 vol ser un material periodístic amateur elaborat sota el criteri de l’elaboració, allunyat de certa superficialitat que pot haver-hi en la informació que es pot trobar a les xarxes socials. Esperem que tingui el vostre interès…!