Iniciem Erasmus LECA!

Aquest curs tenim la fortuna de poder engegar de nou l’Erasmus LECA per a l’alumnat de 1r de batxillerat.

La passada setmana vam realitzar la primera trobada aquí al Pau Vila amb professorat dels països participants: Alemanya, Dinamarca, Noruega i Turquia. Aquesta trobada va servir per començar a preparar la temàtica del projecte (podeu trobar pistes en les fotografies adjuntes!), i organitzar els intercanvis que es duran a terme aquest curs i el proper. Durant el curs actual (2021-22) els intercanvis seran amb Turquia, Noruega i Alemanya. El proper curs es realitzarà un intercanvi amb Dinamarca i, finalment, rebrem a Sabadell alumnat d’aquests quatre països participants.

Des del Pau Vila estem molt orgullosos de poder formar part d’aquest projecte culturalment tan interessant.

Let’s enjoy culture again!